tirsdag 9. november 2010

Treningsskade!?

Tenkte jeg og måtte begynne å skrive litt på den fine bloggen vår. Nå for tiden har jeg treningspause etter råd fra mamma, noe som egentlig passer meg ganske bra siden det er 1. jamboreesamling for Jostedalsbreen (verdens beste tropp!) til helgen.

Jeg er kanskje den som har økt treningsmengden mest av ossjenter i Prosjekt Nederlaget. Jeg gikk fra ingenting, til 3-4 treningsøkter i uken. Dette endte altså med en aldri så liten trenings/slitasjeskade. Jeg har fått problemer med muskelfestet på begge leggene. Det gjør vondt å gå, hoppe og ikke minst å løpe, så nå er jeg tilbake til å lage rumpemerke i sofaen :D Det verste med hele greien er at jeg ikke får lov til å leke Pony-leken lengre!

Men uansett, jeg kommer tilbake sterkere om en ukes tid, forhåpentligvis med friske legger og ferdigskrevet Ex. Phil-oppgave!

Vanja

1 kommentar: