onsdag 17. november 2010

Onsdag = treningsdag

I dag er det onsdag, i dag har jeg levert ex.phil-oppgaven min, gjort 10 matteoppgaver OG hatt en treningsøkt!

Som Else nevnte under meg her, så er det ikke lurt å begynne med hardtrening 3 ganger i uken hvis du er en utrent sofaspeider. Men i dag hadde jeg første treningsøkt på 2 lange uker, og leggene kjennes bedre ut enn på lenge :D For å leke treningsblogg så ble det en lett 3-kilometer i dag, tenkte jeg ikke skulle overbelaste meg igjen ^^ Og så masse styrketrening med fokus på "lette 5-kamp-hindre som Vanja failer på" som f.eks. å gå trillebår. Fant selvfølgelig ingen fine bilder av dette, men det går ut på å henge føttene i hver sin hempe som henger fra taket og gjøre sære ting som ser dumt ut ;)

Så nå er det sofa og ostepopspising (med gaffel selvfølgelig), sånn i tilfelle vi får en hemmelig-spiseoppgave ^^

Vanja

1 kommentar:

  1. HAHA... hemmelig spiseoppgave! :) De er vi gode på, Vanja,.. trenger strengt talt ikke å øve!

    SvarSlett