torsdag 11. november 2010

Siden det nå nærmer seg fyrstelagstur, og vi vet alle at tilgangen på internett der ikke kommer til å være helt på topp, var det jammen meg santen på tiden at jeg også postet noe på denne fabelaktige, og tildels sære bloggen!

For tiden har vi egentrening på skolen, altså skal vi trene oss selv opp til fine og sportye mennesker på seks uker. Jeg er ikke vandt til mye trening, og 3-4 løpeturer hver uke var ikke en lur start! For de som ikke er helt informert: Hvis leggene og musklene dine ikke er vandt til belastning, ta det rolig i starten.. ellers venter beinhinnebetennelse deg raskt!! Altså har jeg hatt en ukes pause fra treningen, en uke jeg burde brukt til å pumpe og få giga armmuskler , men det har desverre ikke vært prioritet denne uken! Sorry folkens, men jeg greier fremdeles ikke å løfte meg over et høyt stokkhinder/døren alene!!

Ha en strålende helg Alle sammen!
Else Matilde- supernederlagsmedlem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar