tirsdag 3. mai 2011

KLAGE!!

Jeg vet godt at alt jeg gjør på denne bloggen er å klage, men alternativet er å prøve Malene sin "ikke-trene-taktikk" og det har jeg ikke så mye tro på. Det hadde selvfølgelig passet fint med min latskap, men siden Ingeborg, Marianne og jeg har tro på at Fyrstelaget sakte men sikkert skal fjerne alle sine streker (les: Else og Magnus drar, og Malene propper i seg kake) så må jeg fortsette å trene meg opp i vekt =P


Klage nummer 1: Forrige uke var jeg på Rundemanen for andre gang på 4 dager, og når jeg kom til Brushytten på vei ned (2 timer gått, 1 time igjen) sprakk gigantvannblemmen min som jeg hadde gått på meg de foregående 2 timene. Skoene mine er seriøst så vonde at man kunne arrangert opptagelse som bare besto av å gå med dem. Jeg følte mest for å legge meg ned og ringe til Jostein og si "HEEENT MEEEG, BÆÆÆR MEG!!!" men så kom jeg på at det var russedåp lengre nede i veien, og at jeg IKKE vil være i nærheten lengre enn strengt talt nødvendig.. Når jeg tenker meg om så burde ikke joggeskoene mine være nok aspiranttortur, legg på å måtte gå med bunadssko to dager etterpå..


Konklusjon: KoseTUR blir fort til torTUR når du har vonde sko, så jeg kjøpte meg nye på fredag!


Klage nummer 2: Fyrstelagsmøter rett etter styrketrening. Jeg er så flink at hver tirsdag (som minner meg på at jeg burde gått for 5 min siden, oisann! *skrive fortere*) er jeg på en times intensiv styrketrening for å styrke opp kjernemusklatur og lage gelearmer i noen timer(les: dager) etterpå. Så jeg klager offisielt på at vi hadde push-up-konkurranse på en tirsdag, noe som førte til at jeg greide 1.. For i går greide jeg nemlig 3, med vannblemmer!


Konklusjon: Hvis jeg hadde puttet mine armer på Malene sin kropp så hadde det vært mindre å pushe opp, og jeg og Marianne hadde lett vunnet! (Dessuten tok min mann flere enn alle jentene til sammen, så synd det!)


Okei, nok umodenhet og klaging.. Jeg skal legge på 4 kg ekstra på beinøvelsene i dag, wish me luck!!


Vanja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar